KLIK HIER >> GAAT GEWOON IN ROOSENDAAL FAILLIET?

QR-CODE EN GEWOON DOEN.

Lees vóór je SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal bezoekt eerst ons Corona Protocol.

QR-CODE EN GEWOON DOEN.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 22 sep 2021, 11:32

Nee, ik heb geen keus.
Nee, ik heb wel mijn uiterste best gedaan om naar een tussenoplossing te zoeken.
Nee, het kan niet op een andere manier.

Simpelweg omdat het niet mag en GeWoon in Roosendaal ook nog eens onder een vergroot glas ligt, zoals mij in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk is gemaakt.

Wie stelt dat ik een andere keus heb, heeft het mis.
Wie stelt dat mijn persoonlijke voorkeur waar dan ook, op wat voor manier dan ook, doorschemert in dit hele gebeuren, heeft het mis.
Ik sta er zelf ook van te kijken, dat het Team van GeWoon in Roosendaal ineens is "bevorderd" (ik zie het persoonlijk als gedegradeerd) tot inspecteurs van een opsporingsdienst.

Vanaf Zaterdag 25 September moet GeWoon in Roosendaal - net als alle bedrijven - die binnen mensen verwelkomen - voldoen aan de QR-Code plicht.
Iedere bezoeker dient een QR-Code te tonen.

Niemand hoeft zich zorgen te maken om zijn of haar privacy, zoals een ieder inmiddels weet, is er aan de QR-Code niets anders te zien, dan initialen en een maand of jaartal.

Aan deze verplichting zitten zijn voor mij als ondernemer weer tal van nare en vervelende consequenties verbonden, alsof de laatste anderhalf jaar nog niet genoeg was?
Een aantal dagen achter elkaar een boete van € 4000,00, gevolgd door sluiting voor bepaalde tijd, is mij de afgelopen dagen letterlijk en meermaals te kennen gegeven, als zijnde een consequentie bij overtreding.

Mijn persoonlijke verwachting.
- deze verwachting maak ik op basis van anderhalf jaar en tussen 3 lockdowns door GeWoon DOEN, zonder enig probleem -

De feiten die ik als simpele sterveling kan afwegen, zonder mezelf op het internet te verliezen aan alle voor en tegenargumenten die er gebruikt worden zijn, dat deze maatregel niet te handhaven is, zeer waarschijnlijk onnodig is en al heel snel zal worden aangepast, zodat we weer met elkaar kunnen leven.
Meer kan en wil ik even niet zeggen.
GeWoon omdat het me even wat teveel is.

Mark
Eigenaar SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.
:showtits: BEKIJK DE THEMA AGENDA V D MND OKTOBER :showtits:
DAN BEN JE OP DE HOOGTE VAN DE THEMA'S - DE CORONA SPELREGELS, DE UITZONDERINGEN EN DE VIP-DAGEN.

KLIK HIER
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

WAARSCHUWING

Dit onderwerp bevat 1 reactie

Je moet geregistreerd/ingelogd zijn om de reacties te bekijken.

Registreer of Login

Keer terug naar ONS CORONA PROTOCOL