KLIK HIER >> BEZOEK ONZE WEBSHOP EN PROFITEER VAN ONZE AANBIEDINGEN!

De "zwakke" kant van de eigenaar van een SEX-BIOSCOOP.

Openhartiger gaat het niet worden ....

De "zwakke" kant van de eigenaar van een SEX-BIOSCOOP.

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » wo 01 aug 2018, 07:39

Deze keer een uniek kijkje in het gevoelsleven van een eigenaar van een SEX-Bioscoop.
SEX-Bioscoop : GeWoon in Roosendaal
Brugstraat 81
4701 LD Roosendaal
50 meter van het station.
Ruime parkeergelegenheid.

Ik besef dat alle tekst die je hierna zal lezen en alle volgende reacties van de GeWoon in Roosendaal bezoekers, gezien kunnen worden als het gezicht van een Bull-terrier.
( ik ben er persoonlijk verliefd op, maar dat terzijde )
Of je waardeert het, of het wekt ergernis op.

Vooralsnog heb ik louter positieve reacties mogen ontvangen, dat gaf me voldoende vertrouwen om deze tekst ook met jou te delen.
Daarnaast heb ik van meerdere GeWoon in Roosendaal Vrienden de tip gekregen om dit hele topic vrij te laten lezen door een ieder die daar interesse in heeft.
( zonder inloggen )

" DIT is wat jouw bedrijf anders en nog veel beter maakt, dat moet je niet verstoppen " is de meest gehoorde mening.

Na er eens goed over nagedacht te hebben, heb ik besloten het advies van onze bezoekers op te volgen.
Dit hele topic ( inclusief ) de reacties zijn vanaf NU onderdeel van een stukje authenticiteit van GeWoon in Roosendaal.

Uiteraard heb ik alle mensen die een ervaring hebben gepost nog anoniemer gemaakt, door hun naam te veranderen en GeWoon in Roosendaal als afzender te gebruiken.
( maak snel een account aan en check het originele topic )

Ik ben een ieder dankbaar voor al die mooie reacties en de enorme positieve energie die ik heb mogen ontvangen, door simpelweg eerlijk te zijn.
Ik wens een ieder die dit voor het eerst leest veel leesplezier en hoop dat GeWoon in Roosendaal het vastgeroeste vooroordeel dat veel mensen hebben over een SEX-bioscoop hiermee weg kan nemen.

Je bent dan ook meer dan welkom om onze SEX-Bioscoop, de alleraardigste Teamleden, de unieke sfeer, onze fantastische bezoekers en alles daaromheen zelf te komen ontdekken.
Ik kijk ernaar uit om je ( jullie ) te mogen verwelkomen.

Mark
( eigenaar GeWoon in Roosendaal )

Sinds ik me volledig richt op het controleren en besturen van mijn Ego, ben ik in staat mijn "zwakke" kant te laten zien.
Uiteraard zie ik deze kant van mezelf allang niet meer als een "zwakke" kant, maar omdat dit in de grote boze buitenwereld vaak wel op die manier geïnterpreteerd wordt, noem ik mezelf vandaag met alle plezier " zwak".
Deze kant is niets meer en niets anders, dan een deel van mezelf.
Omdat ik mezelf ben, toon ik mezelf aan een ieder die dit leest.

Je kan en mag dit schouderophalend lezen.
Ik ben waarschijnlijk slechts een zwakkeling, een dromer, een Don Guichotte, een dwaas ?

GeWoon in Roosendaal is gebaseerd op een droom.
Mijn droom om een plek te creëren waar een ieder ECHT zichzelf kan zijn.
Waar respect voor de wensen van de ander, simpelweg een vaststaand feit is.

In mijn droom bezoeken mensen mijn bedrijf, omdat ze de bijzondere sfeer omarmen en niet omdat ze van plan zijn vol verwachting ( bijvoorbeeld ) een Stel te vermorzelen en hen niets ontziend te benauwen met hun pik in de hand, op jacht naar een geluksmomentje dat slechts 1 minuut duurt, het welbekende orgasme.

In mijn droom, is mijn bedrijf zoveel meer, dan de jacht naar SEX.
In mijn droom beseffen alle bezoekers dat GeWoon in Roosendaal zoveel meer is, dan de jacht op een orgasme.
Dit besef zorgt ervoor dat de sfeer nog beter wordt en er nog intenser en oprechter van het onderdeel SEX genoten kan worden.

( lees >> het onderdeel SEX, want een bezoek aan GeWoon in Roosendaal kan zoveel meer betekenen )

Het is en blijft mijn droom, om een plek te creëren waar een ieder ECHT zichzelf kan zijn.
Waar respect voor de wensen van de ander, simpelweg een vaststaand feit is.
Soms ontvang ik daar waardering voor, soms slechts kritiek.
Toch motiveren waardering en kritiek me om mijn droom waar te maken.

Laten we samen het leven vieren.
Eenvoud in denken, doen en handelen in combinatie met liefde en respect voor de medemens, is de basis waar GeWoon in Roosendaal op rust.
Zweverig ?
Of ervaar jij die bijzondere GeWoon in Roosendaal sfeer toch ook (stiekem) wel als erg prettig ?

Vandaag deel ik een persoonlijke favoriet. ( een tekst / muziekstuk )
Ook hierbij toon ik met alle plezier mijn "zwakke" kant.
Waarschijnlijk zie jij mij slechts als een doorsnee eigenaar van een SEX-bedrijf, ik ben ook echt een mens.
Waarschijnlijk heb je daar nooit zo over nagedacht, als je GeWoon in Roosendaal bezoekt, verblind door de jacht?
Waarschijnlijk heb je daar nooit over nagedacht, toen je besloot GeWoon in Roosendaal de rug toe te keren, omdat jij eisen stelde die gebaseerd zijn op je ego en daardoor de realiteit uit het oog verloor?
Wellicht is de tijd aangebroken om elkaar te waarderen als mens?

Vandaag deel ik een persoonlijke favoriet.
Je kan en mag dit schouderophalend lezen.
Ik ben waarschijnlijk slechts een, zwakkeling, een dromer, een Don Guichotte, een dwaas ?
Ik wil dat deze muziek klinkt, als ik voor het laatst op deze aarde "sta" en er wellicht mensen zijn die hun laatste groet brengen.
Voor mij staat deze muziek voor de overwinning en de constante beweging.
Uitermate positief dus !!

De tekst zegt alles over mij en de manier waarop ik in het leven sta.

Het zou zomaar kunnen dat dit voor jou net zo is ?

Ik ben niet uniek.
Wij zijn één.
Het is slechts het gevecht dat jij levert, dat de verwarring veroorzaakt.
Ik ben niet uniek.
Wij zijn één.

Deze muziek neemt me in gedachte mee, door de roerige tijden van het (mijn) leven.
Deze muziek beklimt in mijn gedachte steeds weer een berg (probleem) om op de top de vlag der overwinning te planten.
Luister er maar eens op je gemak en ongestoord naar ...
Wellicht deel je mijn mening, of roept de muziek en de tekst iets heel anders bij jou op ?

Klik op de link en onderzoek of je geraakt wordt ?

Afbeelding https://www.youtube.com/watch?v=2qdUkssn_A4

Als de link niet werkt, zoekt dan op you tube :
Nocturne-Secret garden
De les van de vlinder.
( plaatje met "oranje" vlinder en rechts witte tekst )
Gepost op YouTube op 12 September 2008 door Diva202
Artiest : Secret Garden
Auteurs : Rolf Løvland, Petter Skavlan
( Namasté Diva je hebt me voor eeuwig geraakt )

Ik heb met plezier mijn "zwakke" kant getoond met de achterliggende gedachte om mijn droom GeWoon waar te maken.
Mijn GeWoon in Roosendaal droom.
Als je behoefte hebt om te delen, wat je zojuist hebt ervaren, weet dan dat je meer dan welkom bent om een bericht achter te laten.

Beoordeel wat je leest op jouw manier.
Je bent vrij om te denken, " sodemieter op met je slappe gelul, ik bezoek je bedrijf om lekker te genieten van SEX "

Mijn bericht is op het GeWoon in Roosendaal Forum NU bijna 1500 x gelezen, zo actief is ons aller Forum.
Het GeWoon in Roosendaal zaadje is lang geleden gepland.
Wellicht is er vanaf DIT moment pas een zaadje bij jou geplant en geef je jezelf de kans om eens na te denken over wat je zojuist hebt gelezen.

Misschien is ons aller Forum net dat duwtje dat je nodig hebt,
om GeWoon in Roosendaal LIVE te komen bezoeken?
Je bent in ieder geval meer dan welkom.

Veel leesplezier gewenst.
Mark
Eigenaar van SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal.

Ja

Prachtig stuk
Zit een grote kern in die heel logisch is
Sommige angsten zijn misschien iets lastiger
Wel een mooie motivatie
En fijn dat ik het heb gelezen

Groet N

Antwoord van de eigenaar van SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal.

Bedankt voor je reactie N.

Het leuke is, dat er niemand iets verkeerd kan zeggen in een reactie.
Een ieder is zichzelf.
Samen zijn we één.

Als we samen één zijn, wel dat automatisch zeggen dat als je een ander ( op wat voor manier dan ook ) bevecht, dat je eigenlijk jezelf bevecht.
Een redelijk zinloze actie.
Zo is de cirkel weer rond en komen we op het punt dat het voelen van liefde voor de medemens en het hebben van respect voor diezelfde medemens ( en dus voor jezelf !! ) de enige manier is om volledige tevredenheid te ervaren.

Het enige waar ik (voor een ieder) op hoop, is dat dit ooit eens twee kanten op gaat werken.
( in relaties, zaken, vriendschappen etc etc en natuurlijk in GeWoon in Roosendaal ;) )

Mark

ik droom met je mee en merk dat deze droom steeds vaker werkelijkheid blijkt te zijn

tuurlijk kom ik ook GeWoon voor de spanning en de sexatie maar een bezoek aan GeWooninRoosendaal is voor mij persoonlijk zoveel meer dan alleen maar sex, zonder alles eromheen (het plezier, de gesprekken die dan weer vol humor zitten maar ook GeWoon serieuze gespreksonderwerpen, het kunnen zijn en gewaardeerd worden om wie je bent, kortom de algehele sfeer) is voor mij een bezoek niet geslaagd ook al heb ik nog zoveel sexatie beleefd

in mn vriendenkring heb ik nu zelfs enkele echte vrienden die ik via GeWooninRoosendaal heb leren kennen en waar ik ook privé contact mee heb en het onderwerp sex niet eens aan bod komt, best gek eigenlijk voor een sexbioscoop, of is dat ook de kracht van GeWooninRoosendaal ;)

we blijven GeWoon de droom levend houden en zo de jagers steeds meer in de verdrukking drukken tot ook zij beseffen dat GeWooninRoosendaal zoveel meer is dan alleen een snelle wip

xx L

Bedankt voor je reactie L.

Ik ben blij dat jij als bezoeker te kennen geeft te geloven in de droom.
Samen zijn we één.
Naar NU blijkt delen we ook samen dezelfde droom.
Wat kan er dan nog mis gaan ?

Mark

Wat ik helemaal vergeet
Het is voor mij geen moeten
Het is de algehele sfeer vind zelfs
Prima al kom ik niet eens achter de deur
Het is GeWoon een fijne plek buiten
Het gehaaste leven was niet mijn insteek uiteraard kwam er voor ja dat wist ik eigenlijk
Niet eens want wat kan je verwachten
Dat werd mij wel heel snel duidelijk aardige mensen keurig nette en schone bioscoop
Voor mij een plek die ik niet zal vergeten
(Ben nog wel van plan om te komen)
Want het is GeWoon fijn
En dat veranderd vanzelf je instelling en of verwachting eigen ervaring spreek niet voor andere alles op z'n tijd denk ik maar en dat gaat goed komen heb het meerdere malen geschreven maar kan het niet genoeg herhalen
Mooie winkel in elk opzicht
En hoop uiteraard met je mee dat het de gewoonste zaak van de wereld is en blijft

N

" Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder "

Het moet dus goed komen, N.
Bedankt voor je aanvullende reactie.

Mark

Mooie tekst is dat op youtube en het klopt ook helemaal ,je krijgt niet de oplossing maar de handvaten om de oplossing te zoeken .
In GeWooninRoosendaal kun je jezelf zijn zonder dat er iemand wat van zegt en de sfeer is er uniek en iedereen in zijn waarde laten is ook een kunst.

Gr J

Uit jouw mond klinkt dit bijna mooier dan de muziek, J.

Bedankt voor je reactie.
Ik hoop dat alle mensen die op jouw pad komen, je waarderen als mens en niet veroordelen op wat je door eenvoudigweg pech hebt !!

Ook dat is GeWoon in Roosendaal.

Mark

Deze reactie is van een dame.
We noemen haar A.

GeWoon in Roosendaal is niet zomaar een seksbios.
GeWoon in Roosendaal is een plek voor mij waar ik me lekkerlijk en figuurlijk thuis voel .
De sfeer, de warmte, de gezelligheid, de mensen, de tuin, de hartelijkheid, de open
Ook de openheid en eerlijkheid waardeer ik enorm.
De persoonlijke aandacht voor iedereen die er is.
Maar ook de bezorgdheid om diverse bezoekers.
De zorg en welzijn die er is.
Dit voelt voor mij zo geweldig, dat ik me er erg goed bij voel en een echt thuis.
Kan mezelf zijn en dat word gerespecteerd. Iedereen in zijn waarde latend.

Denk Mark dat je droom echt is gerealiseerd.

De vlinder geluisterd erg mooi.
Namaste
A

Bedankt voor je reactie A.

Als mijn droom was gerealiseerd had ik afscheid genomen met een lach.

Ik kies ervoor om me tot dat moment te blijven inzetten, om mijn ( en naar nu blijkt ... de droom van meer mensen ) te verwezenlijken.

Mark

Zwakte kan je sterkste kant zijn!
Zonder eerst vooraf naar de muziek te hebben geluisterd kan ik volledig beamen dat de GeWoon in Roosendaal mijn dromen heeft waargemaakt.
Sterker nog, ik vindt er elke keer een volledige bevrediging, maar die bevrediging is velerlei.

Bevrediging dat ik inderdaad mezelf kan zijn en ook dat kan laten zien aan anderen,

Bevrediging van mijn voyeuristische behoeften door het mogen meekijken naar de sexuele escapades van stellen, mannen, vrouwen, bdsm, travo dames,

Bevrediging van mijn exhibionistische behoefte om mezelf naakt te kunnen laten zien.

Bevrediging om zonder enkel gevoel van schaamte een erectie te hebben, met mijn lul te kunnen spelen of even lekker te masturberen, al of niet met anderen in de directe omgeving.

Bevrediging door het fysieke kontakt met een of meerdere medebezoekers/sters.

Bevrediging van mijn geestelijke staat, door open gesprekken, lol maken en soms ook stilletjes luisteren in de kletshoek of op het Johannes terras.

Kortom, bevrediging van een scala aan gevoelens en behoeften die ik nooit eerder op een dergelijke manier en zo open heb kunnen beleven of ervaren.

Bevrediging in de wetenschap dat de buitenwereld niet beseft wat voor fijne uren ik al heb (mee)beleefd in de GeWoon in Roosendaal en nog jaren hoop me te maken.

Bevrediging dat dit allemaal mogelijk is geworden door de droom van een man!

A

Deze is raak A.
Ik omarm je tekst met een bevestigend, " zie je wel,het kan WEL !!! "

Dank je wel ...

Ik zie dat dit (mijn tekst) al door heel veel mensen is gelezen.
Er zijn vast schouders opgehaald.
Er zijn vast mensen die GeWoon geen zin hebben om te reageren.
Het is allemaal goed.
Het voornaamste is, dat de energie die GeWoon in Roosendaal in leven houdt verspreid is.
Het zaadje was al gepland, maar heeft nu water gekregen.

NU maar afwachten hoe mooi de bloem zal worden ?

Mark

Dit is een reactie van een man.
We noemen hem K.

Mark, inmiddels weet ik dat opgeven voor jou betekent je ergens voor aanmelden.
jou droom zal dan ook uiteindelijk een keer bewaarheid gaan worden al zal het een enorme inzet vergen.
Aangezien ik ooit ontdekt heb dat geven leuker is als nemen geef ik jou graag mijn volledige medewerking om jou droom waar te maken. Natuurlijk wist je dit al.
Iets in jou bedrijf en jou omgang met mensen (waarvan ik er een ben) heeft bij mij echt wat los gemaakt.
Ik hoop nog heel lang de vriend te kunnen zijn van een sterke man als jij.
En ach verder hoef ik niet meer te zeggen toch.

Ga zo weer even lekker aan het werk. En of ik er zin in heb? :nodding: :nodding: :nodding:

K

K ... fijne Vriend ... , ik deel soms met jou ... , ( en alleen met jou ) ... heel soms, dat ik twijfel aan de uitkomst van mijn droom.

Als ik op een (leuke en gezellige) GeWoon in Roosendaal dag, mensen over van alles hoor klagen :

" er zijn teveel mannen "
" er zijn te weinig mannen "
" die eeuwige en stomme polonaise "
" de dames zijn te kieskeurig "
" de mensen die aanwezig zijn, zijn te oud "
" de gemiddelde leeftijd is te laag "
" het is te druk "
" het is te rustig "
" het is te warm "
" het is te koud "
" het is altijd wat ..... "

Het is zo vaak niet goed !!
En zo vaak is men zo enorm bezig met de jacht en het het ik ik ik ik ik , dat men niet eens doorheeft dat er ondanks al die klachten iets is dat wel GOED is en niets kan doen aan alll die mensen die maar klagen en dat is het bedrijf : GeWoon in Roosendaal.

Er is helemaal geen reden tot klagen.
Zeker niet als bezoekers de moeite nemen om even GOED om zich heen te kijken en te beseffen wat er allemaal voor ze gedaan wordt.

Ik kan vele tientallen dingen benoemen die GeWoon in Roosendaal al voor je gedaan heeft ( als bezoeker ), zonder dat je er nog maar aan gedacht hebt om GeWoon in Roosendaal te bezoeken.

We zijn dus 7 dagen per week bezig met de kans dat jij ons bezoekt.
En jij maar klagen .....

Tsjaaa, als ik heel eerlijk ben, heb ik liever dat je je energie gebruikt om de droom te verwezenlijken.
Het creëren van een plek waar iedereen gelijk is en waar respect voor de ander de basis is.

Jij wil graag door ons en de bezoekers gerespecteerd worden, maar ondertussen respecteer jij ons niet en valt er van alles te klagen??

Vrienden als (Stel) K trekken mij door dit soort momenten heen.
Gelukkig maken steeds meer " K gelijkende " zich bekend en steken energie in de droom.

SAMEN, maken we GeWoon in Roosendaal.
Ik ben blij dat ik niet alleen voor sta ...

K
Bedankt Vriend.

Mark

Een aantal van je mooie teksten mogen lezen van de laatste dagen.Naar de bijzondere clip/ muziek geluisterd.En nog in antwoord op een van onze laatste reacties op jou:oke jij vind jezelf niet een bijzondere man.Maar..wij mogen je wel bijzonder vinden ;)
Ben van mening dat je toch echt wel gehoord wordt.En de inspanning die je verzet beloond wordt.Je maakt de mens bewust en misschien een ieder op zijn eigen manier.De mooie mensen die je nu om je heen verzameld heb zijn van bijzondere betekenis.En ook dit is niet voor niks.Fijn dat we je gast mogen zijn en hierdoor vele nieuwe bijzondere contacten op doen.Voelen ons gezegend.
Dikke kus van ons L xxxx

Stel L ...

Tsjaaaa, wat moet ik hierop zeggen?
Wat kan ik hierop zeggen?

Ik zeg lekker niks.
Ik omarm jullie lieve woorden.
Ik omarm jullie de eerst volgende keer dat ik jullie mag verwelkomen.

Namasté
Stel L.

Voor alle mensen die zich afvragen wat Namasté betekent?
En waarom dat zoveel verder gaat dan het ongeïnteresseerde " hoi " , " doei " en " de mazzel "
Namasté is een groet.
Je kan het uitspreken, terwijl je iemand aankijkt.
Je kan het zonder woorden zeggen, door een buiging te maken en je handen te vouwen.
( ongeveer zoals we bidden )

Namasté betekent :
“Ik eer de plek in jou waar het hele universum samenkomt.
Ik eer de plek in jou waar liefde, waarheid, licht en vrede heerst.
Wanneer jij in die plek bent in jezelf en ik in die plek in mijzelf, dan zijn we één.”

Ook DAT is GeWoon in Roosendaal.
Als je pretendeert respect voor mensen te hebben, durf dat dan ook te tonen.
Durf anders te zijn ...

GeWoon in Roosendaal durft dat toch ook ;)

Mark

Dit is wederom een reactie van Stel L.

Dat is het...
Durf anders te zijn

Xxxx L.

Sluit mij helemaal aan bij L. Je bent een bijzonder mens met een mooie ziens/levenswijze waar ik veel bewondering voor heb en waarvan er veel meer zouden moeten zijn in de wereld. Ook als ik weer eens denk hoe jij de GeWoon in Roosendaal van nu runt en wat voor fijne plek je ervan hebt gecreëerd (en niet alleen achter de deur, waar we ooit voor binnenstapten :wink:), dan denk ik; Wat is het toch een toffe mooie peer en geweldige plek daar in Roosendaal en krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht.

De tekst in de video is ook weer raak zoals de meeste van je uitspraken maar toch oh zo moeilijk om toe te passen in het normale leven voor mij. Ik probeer regelmatig een rustpuntje voor mijzelf te vinden als ik opgefokt ben, door even simpel aan jou te denken. Ook als ik mij druk maak om totaal niet belangrijke of pietluttig dingen die ik in mij hoofd belangrijk maak of mijn besluiteloosheid. Soms lukt het mij...maar vaak ook niet. Waarom niet? Ik weet het (nog) niet, deels gewoonte misschien :wink:, maar gelukkig zijn we nooit niet te oud om te blijven leren.... en dan hebben we gelukkig ook "ons" GeWoon in Roosendaal nog om weer even lekker zen te worden, ook al is het maar voor die bepaalde dag.

Dit stukje tekst heeft mij in ieder geval al een lange tijd aan het nadenken gekregen met vele afdwalingen naar gesprekken, uitspraken en gebeurtenissen voor de bekende deur in GeWoon in Roosendaal voordat ik op die bevestig knop heb gedrukt. :?

Big hug, Stel K.

Stel K

Ik lees de complimenten die aan mij persoonlijk gericht worden en haal daaruit dat ik wel redelijk bezig ben.
Het is immers mijn bedoeling om mensen iets te GEVEN, als dat overkomt ben ik daar super blij mee.
Dank je wel !!
Bedankt voor deze reactie ook ....

Het gaat echter niet om mij, maar om het bedrijf GeWoon in Roosendaal, dat we met heel veel mensen maken.
Iedere bezoeker is er een onderdeel van, iedere bezoeker is een radartje en samen vormen we een horloge dat steeds weer een nieuw moment aangeeft.

Ik vind het erg leuk om te lezen, dat je ook bezig bent om je manier van leven eens wat beter te bekijken.
Je verdient het ook, om het leven zo simpel te kunnen bekijken, als het is.
Elk probleem kent een zelfde oplossing, hoe gek dat ook mag klinken.
Je kent me, als je daar een boompje over op wil zetten, heb ik daar altijd tijd voor.

"Voordat je je reactie hebt geplaatst ben je even in gedachte geraakt ", zeg je, dat is wellicht het mooiste stukje uit je tekst.
Luister naar de wijze woorden die je tegen jezelf zegt, op dat soort momenten.
Je weet namelijk alles al, je hoeft alleen maar echt naar JEZELF te (leren) luisteren.

Mark

Dit is een BIJZONDERE reactie van een man.
We noemen hem D.

Een mooie boodschap in de video, gebruik situaties in het leven als gereedschap om jezelf te doen groeien. Hiervan zie ik een parallel met GeWoon in Roosendaal. Wat doe je met een sexbioscoop? Veroordeel (vooroordeel) je het tot een "vieze tak de sexindustrie" of durf je de drempel over te stappen om je eigen indruk op te doen? Doe je dat met angst voor een ander of met vertrouwen in de medemens? Glip je ongezien achter de deur of daag je uit om je jezelf sociaal te gedragen voor de deur? Heb je vooroordelen over de bezoekers of durf je GeWoon een gesprek te hebben met ze?

Er valt genoeg te groeien, voor wie daar voor open staat. Of zoals een spreuk die ik ooit hoorde: “When the student is ready, the master will appear.” Respect voor elkaar zijn volgens mij gevolgen van die groei.

D

Deze tekst is bij uitzondering, door het Team vet gedrukt gemaakt.

D, D, D, Deeejjjhhhhhhh

Met heel veel plezier heb ik je reactie gelezen.
Dank je wel man.

Jij hebt het vermogen om met een paar korte zinnen, de kern te benaderen.
Prachtig om te ZIEN.

Je hebt helemaal gelijk, iedereen bezoekt GeWoon in Roosendaal op zijn eigen manier.
Iedereen bepaalt zelf om wat meer van zijn of haar menselijke kant te laten ZIEN.
Als mensen ervoor kiezen om geheel anoniem te blijven en achter de deur te glippen, dan is ook dat helemaal GOED !!

Toch kan je, zelfs als je een anonieme binnen-glipper wilt zijn ( mooi woord :lol: ), ervoor kiezen om bij binnenkomst en bij vertrek simpelweg aardig te zijn.
Maak eens een kort en gezellig praatje met de baliemedewerker.
Het zal je verbazen wat je daarvoor terug krijgt ....

D, gebruikt in zijn prachtige maar kernachtige regels, regelmatig het woord : oordelen.
Dat is nou zo'n woord, waar we in GeWoon in Roosendaal dagelijks heel hard mee aan de slag zijn, zonder dat je daar als bezoeker iets van merkt.
Ik zal daar wat dieper op ingaan voor de lezers die dat interessant vinden.

Wat ik iedere bezoeker ( maar ook de Teamleden ) steeds weer tracht mee te geven en waar ik zelf dagelijks op oefen is het volgende :

Streef een ongebonden geest na, van onderen van boven en er dwars doorheen.
Hoe we op situaties reageren wordt vaak bepaald door onze gebruikelijke denkpatronen.
Zolang die patronen bestaan, reageren we keer op keer op de zelfde automatische manier.
We oordelen er flink op los.
Travestieten zijn vieze mannen.
Vrouwen die met meer mannen op een dag van SEX genieten zijn hoeren.
Een sexbioscoop is een vies benauwd hok.
De medewerkers van sexbioscopen gluren naar je tieten en zijn vieze kereltjes, die je maar wat graag voor zichzelf willen hebben.
Zo kunnen we samen vast nog vele honderden voorbeeld verzinnen.

De herkenning van je eigen geconditioneerde gedachten ( het (ver)oordelen op wat jij DENKT te weten !! ) is de eerste stap om de cyclus te stoppen.
Door met de door ONSZELF opgelegde banden te breken, openen we op die manier het pad naar verbeelding, emotionele vrijheid, persoonlijke vervulling, innerlijke rust en geestelijke verlichting.

Als dat ons lukt, stopt het oordelen, het klagen en het hebben van gelijk ook meteen.
Je voelt je veel meer één met een ander en ziet oplossingen in plaats van problemen, je gaat van het goede uit, in plaats van het slechte, je ziet het positieve, in plaats van steeds maar weer het negatieve te benoemen.

D, ik was er klaar voor en heb de meester ontmoet.
( ik ontmoet hem nog regelmatig !! )
Weet je wat de meester me keer op keer leert ?

Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen.
Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken.
De grote massa roept het hardst, maar hebben ze het gelijk aan hun zijde ?
Durf mensen een andere kant te laten ZIEN en ervaren.

Met GeWoon in Roosendaal als prachtig en uniek vervoersmiddel, is dat ontzettend leuk om te doen.

Mark

Nice music and text in the YouTube clip

With this attitude of the owner of GeWoon in Roosendaal I think it must be wonderfull experience to visit this place.

Looking forward to come there next Friday...

B ...
Bedankt voor je reactie.

Wat leuk dat je van mening bent, dat we het GeWoon wel aardig doen.
Blijkbaar heb je de tekst kunnen lezen ?
Doe ons aub een plezier en probeer in het Nederlands te typen.
Uiteraard verwelkomen je met veel plezier en hopen je een onvergetelijke ervaring te mogen bieden.

Mark

Mark,
Ik kom door omstandigheden niet vaak in GeWoon Roosendaal. Jij hebt er samen met iedereen toch iets van weten te maken wat meer is dan GeWoon.
De keren dat ik kom weet je me toch altijd te raken met hele simpele vragen, omdat ik wel eens met je over dingen heb gesproken.
Ik voel me als ik kom GeWoon thuis.
Namaste
J

Namasté J.

Bedankt voor je reactie.

Ik hoop dat het positieve omstandigheden zijn?
Al besef ik me dat als het woord " omstandigheden " valt, dat de kans aanwezig is,
dat het mindere omstandigheden zijn.

Ik wens je uiteraard het beste toe.
Koester je focus en doe wat goed is.

Mark

Wat een mooi stuk eigenaar....
In mijn ogen is jou missie echt wel geslaagd.
Ik herinner mij hoe ik met kni kkende knieën de eerste keer kwam kijken.
Gelukkig zonder verwachting. Wel met fantasieën en dingen die ik hoopte daard tegen te komen en te ontdekken.
De sfeer die bij GeWoon in Roosendaal hangt is open en eerlijk en dat voelde gelijk al heerlijk.
Nu vele jaren later heb ik het gevoel van thuis komen. GEWOON jezelf kunnen en ook mogen zijn. Geen verwijt geen gevraag maar acceptatie van jou als persoon.
GeWoon in Roosendaal is een prachtige zaak met geweldige mensen die keihard hun best doen voor de bezoekers. En idd t gaat niet eens meer om het orgasme meer. Maar om een heerlijk aantal uur(tjes) samen één te kunnen zijn.
Heb het misschien allemaal niet zo goed verwoord maar samenvattend.
Jou droom is voor mij top.

S

S, bedankt voor je reactie.

Je zegt een aantal hele mooie dingen, waarvan ik er één even extra in de schijnwerpers zet.

" Nu vele jaren later heb ik het gevoel van thuis komen. GEWOON jezelf kunnen en ook mogen zijn. Geen verwijt geen gevraag maar acceptatie van jou als persoon. "

Deze zinnen raken me op dit moment ( heel vroeg in de morgen, dankbaar voor een nieuwe dag ) zelfs emotioneel.

Het gevoel van thuis komen in een sexbioscoop.

Dat is nogal een uitspraak.
Heel bijzonder, dank je wel ....

GeWoon jezelf kunnen zijn en ook mogen zijn.

Heel veel van onze collega's hebben inmiddels onze teksten en basis principes vrijwel letterlijk overgenomen, eigenlijk is dat niets anders dan een groot compliment.
( al is het geheel tegen mijn natuur in, omdat ondernemen in mijn ogen iets anders betekent dan overnemen, maar dat is persoonlijk )
Het grote verschil is dat GeWoon in Roosendaal ook daadwerkelijk deze inhoudelijk prachtige filosofie waarmaakt.
Zonder oordeel, zonder geldzucht, wij houden oprecht van mensen, DAT voel je !!

Geen verwijt, geen gevraag, maar je wordt volledig geaccepteerd als persoon.

DAT is iets waarin ik mezelf enorm heb moeten veranderen.
Vroeger oordeelde ik over alles en iedereen !
Mijn ego paste nauwelijks onder mijn kleding.

NU ik een simpele en eenvoudige levenswijze heb ontdekt, die me enorm gelukkig maakt, heb ik geleerd mensen als gelijke te ZIEN.

Hoe heb ik dat aangepakt ?
Allereerst door studie ...
Het onderzoeken van de waarheid van een ander ( in dit geval de Meester van het logisch denken - Boeddha ) en hem niet zomaar geloven !

Toen ontdekte ik de diepere betekenis van de Namasté groet.
Simpel vertaald : " het licht in mij, groet het licht in jou "

Toen viel het kwartje ...
Als ik een lichtje in mij heb en jij hebt een lichtje in jou ( in gedachte bedenk ik me die ongeveer op de plaats van het hart van een persoon ) , dan zijn we gelijk.

Als ik dan een oordeel over jou uitspreek ( over je rare kleur haar, je gewicht, je gedrag etc etc ) dan oordeel ik dus ook over mezelf, omdat wij mensen gelijk zijn.
( in de kern zijn wij gelijk, ons kloppende hart, het aller belangrijkste, zijn we gelijk, in uiterlijk en in gedrag verschillen we slechts )

Snel liet ik Namasté op mijn arm tatoeëren, om altijd een spiekbriefje bij me te hebben.
Ik zie bij ieder mens een lichtje op borsthoogte ( inmiddels voel ik dat ) , dan hoef ik niet meer naar kleding, uiterlijk, gewicht, of gedragingen te kijken, sterker nog door te kijken naar het licht in een persoon, is dat andere zelfs onzichtbaar voor me geworden !!

Daarmee is meteen het be- en veroordelen van andere mensen verdwenen.
DAT voel je ook in GeWoon in Roosendaal.
Het zijn geen goedkope verkooppraatjes ( gestolen van een ander ), het is een uitermate goed doordachte filosofie die achter mijn prachtige bedrijf schuil gaat ...
Als je niet oordeelt en beseft dat we gelijk zijn, ben je ook eindelijk in staat om te GEVEN.
Veel mensen zijn dagelijks bezig met hun eigen gewin en verlangen, zij maken het zichzelf extra moeilijk.
Deze egocentrische gedachtes en handelingen ( nemen nemen nemen ik ik ik ) vormen de basis van een ontevreden en beperkt leven.

GEVEN aan een ander, is pas echt geven aan jezelf.
Deze zin kan ik uitleggen, maar dat doe ik lekker niet.
De lezer zou daar eens over na kunnen denken ...

S, nogmaals bedankt.
Je hebt me deze prachtige morgen weer even doen nadenken over de les van het : NIET OORDELEN !!

Het is makkelijk gezegd, " OVER NIETS EN NIEMAND OORDELEN ", maar om het in praktijk te brengen, dient men eens goed bij zichzelf te rade gaan, kennis op te doen en veel te oefenen.

Hoe mooi is het dat men daar in GeWoon in Roosendaal mee kan beginnen .... :lol:

Namasté
het licht in mij, groet het licht in jou ...
Wij zijn één.
GeWoon in Roosendaal, blijkt dan toch ineens een stuk minder GeWoon te zijn. ;)

Mark

Dit is een reactie van een Stel.
We noemen ze Stel S.

Namasté Mark,

Tja wat zal ik zeggen.
Heb je er wel eens over na gedacht hoeveel mensen je gelukkig hebt gemaakt met je bedrijf.
Ik zie mensen schrijven en vertellen hoe fijn het is bij je bedrijf te komen en te zijn.
Dusss bij jou te zijn!
Ze hebben het naar hun zin iedereen op zijn of haar manier.
Dus jij maakt met je bedrijf mensen gelukkig voor een ogenblik, een uur of een dag.
Wat is er mooier om mensen gelukkig te maken?
Door jou liefde voor je zaak heb je dit bereikt.
Door jou inzet op het forum heb je mensen tot nadenken gezet.
Al is het er maar één of zijn het er een paar.
Indien ieder mens dat zou doen wat zou de wereld er dan anders uitzien.

Voor jezelf Mark en het liefst iedereen!
Straal het uit!
Ik heb dit bereikt door mijn liefde voor mijn zaak mijn werk mijn wat het ook mogen zijn!
Groei hier in en je zal verder groeien in persoonlijkheid, zaak, liefde.

Alles wat nodig is liefde!
Licht en energie.

S

Namasté Stel S.

Prachtig verwoord.
Ik absorbeer deze woorden en zal ze in mijn geest herkauwen.
Wellicht zijn er nog meer manieren om mijn droom waar te maken en moet ik nog meer energie van mezelf beschikbaar stellen.
Ook ik heb mijn grens daarin nog lang niet bereikt,daar heb je een punt.
Dank.

Aan de andere kant (en die is er ook ) heeft de reden dat ik dit stuk heb gepost ook bestaansrecht.
Het is lastig voor te stellen, wat je als eigenaar van GeWoon in Roosendaal meemaakt.

In ieder geval zijn de combinatie van jouw woorden en de realiteit waardoor ik mijn GeWoon in Roosendaal energie verkrijg, een prachtige basis om eens rustig over na te denken.

Ik spreek bewust over " GeWoon in Roosendaal energie ".
Er is naast het werk ook nog een andere kant.
In beide gevallen ben ik een mens die de liefde en de energie omarmt.
Ik geniet van alle positieve energie die ik mag ontvangen.
Met elkaar " DOEN " we iets goed, dat blijkt.

Steeds meer mensen gaan het bijzondere plekje, dat GeWoon in Roosendaal nou eenmaal is, ontdekken en naar waarde inschatten.
GEVEN is steeds meer de uitgangspositie.
Iets dat mijn ogen doet glinsteren en mijn hart vervuld met trots.

Bedankt Vriend.

Mark

Mark, respect voor jou en alles waar jij voor staat, jij bent de Bob Marley van dit moment.

Mvg B.

B wat uitermate aardig.
Of je het nu met een knipoog zegt of gemeend, ik kan mezelf er niet in vinden.

Ik ben van mezelf gaan houden en zou met niemand willen ruilen.
Laat mij mezelf aub zijn ...

Weg is mijn jarenlange en diepgewortelde verlangen om iets te bezitten waar ik niet bij kan of wat ik niet nodig heb.
Weg is de jarenlange en diepgewortelde drang om te MOETEN opvallen of belangrijk te zijn, zodat ik een populaire jongen ben.

Aan een ieder die wel eens over het leven nadenkt en open en eerlijk naar zijn of haar spiegelbeeld durt te kijken zou ik het volgende willen meegeven :

" If you don't love yourself.
You always be chasing after people who don't love love you either.
You yourself, as much as anybody in the entire universe, deserve your love and affection. "

" Als je niet van jezelf houdt.
Jaag je ook altijd op mensen die niet van jou houden.
Jij ( jezelf / je ZELF ) net als iedereen in het hele universum, verdient jouw liefde en genegenheid. "

Deze tekst ( deze les komt van de man in de Fluister-Tuin) heb ik onderzocht op de waarheid.
Voor mij is het DE waarheid.
Het hoeft jouw waarheid niet te zijn.
Je zou het wel kunnen onderzoeken.

GeWoon in Roosendaal heeft al verschillende mensen ( dames en heren ) een enorme portie zelfvertrouwen geschonken.

Voor de lezer die ons nog niet kent .... ?
We zijn een simpele sexbioscoop.

Ik type dit met een lach, het maakt me oprecht blij.

Mark

Namasté

G oed dat er een plek is waar je jezelf mag zijn.
E ven ruimte voor jezelf
W erken met elkaar, voor elkaar, naast elkaar
O nderzoeken wat je bezig houdt
O verweldigd door wat je mag ontvangen
N ieuw de rust die je mag vinden

I edereen is welkom
N iemand uitgezonderd

R are mensen worden GeWoon
O vergave naar de weg in jezelf
O ver drempels heen naar een nieuwe ik
S amen zorgen voor elkaar
E venwicht balanceren op het dunne koord
N ieuwe vriendschappen ontstaan, bijzonder GeWoon
D euren gaan open, Deuren sluiten
A an de ontspanning je overgeven
A nders zijn is eigenlijk eerder GeWoon jezelf zijn
L aten we open vooruit blijven kijken

Inzichten komen als het nodig is,
De weg gaat zoals je die zelf bewandeld

Ik voel me thuis in een wereld waar ik alleen GeWoon wil zijn
GeWoon in Roosendaal in gedachte al een rustpunt op elk moment

Groeten D.
(Tot inzicht en rust gekomen in Roosendaal, dank)

Meteen gevolgd door de reactie van een man.
We noemen hem N.

Goed verwoord zeg
Leuk ook en daar is over nagedacht
1ding word mij wel duidelijk
de sfeer
Heel bijzonder
En dat is het ook
Kan me nog geen kroeg bedenken
Waar iedereen het zijne doet en zeker
Gerespecteerd omarmd waar nodig bijgestaan
Zou worden
Ongelooflijk
Dat het voor GeWoon word beschouwd
Wel een top prestatie
Ben blij er van te mogen genieten

N

D, dank voor je prachtige bericht.
( N dank voor je reactie )

D, je hebt veel tijd en aandacht aan je bericht besteed en dat raakt me.
Ik ken je vrij goed en daarom raken je laatste 3 zinnen me diep.
Ik heb ze 3 x achter elkaar gelezen, herkend en overdacht.
( nogmaals dank )

" Ik voel me thuis in een wereld waar ik alleen GeWoon wil zijn
GeWoon in Roosendaal in gedachte al een rustpunt op elk moment
Tot inzicht en rust gekomen in Roosendaal, dank "

Klein en stil geniet ik van DIT moment.
Ik ben alle bezoekers van GeWoon in Roosendaal op DIT speciale moment dankbaar voor hun liefde, begrip, inzet en energie.
Als we dit bij bezoekers los MOGEN maken met elkaar ( overige bezoekers en Team ), dan zijn we GeWoon heel bijzonder.

Zie je snel D.
Je bent en blijft een super lieve en aardige gozer ...
Een man als jij, kwam al voor in mijn droom, toen ik nog niet aan het realiseren van de droom begonnen was.

Sex-bioscoop : GeWoon in Roosendaal.
Oordeel zelf en bepaal hoe GeWoon we zijn ?

Namasté

Mark

Ik weet nog goed de 1e keer de bios in, met knikkende knietjes, want ja die boze buitenwereld waar je inderdaad niet altijd geaccepteerd word.
Zou het daar binnen echt anders zijn.
Een volmondig JA Heellll anders.
De 1e x samen met iemand daarna nam ik de sprong om als dame alleen te gaan ,want ja volgens zeggen kon dat daar GEWOON.
Wat een warm onthaal en iedere x weer opnieuw ook heeft Mark altijd tijd voor een persoonlijk gebaar en weet hij me altijd weer op te beuren als ik even in de put zit.
Ik weet nog ons laatste gesprek in de stiltetuin,ik zat op het breekbankje en brak ook echt.
De afspraak is zit iemand daar niet storen.
Ik hoorde geknisper in het grind en keek om en daar stond Mark hij keek me aan en ik knikte hij kwam naast mij zitten en we hadden een heel fijn gesprek hij had een tibetaansgebedsmolentje om zijn nek en deed deze spontaan af en deed hem om mijn nek en zei jij hebt het nu even harder nodig als ik.
Ik bleef janken maar ook dat was goed.
Daarna lekker iets gedronken en bijna de gehele tijd gekletst en dat in een SEXBIOSCOOP
Maar ook dat is GeWoon in Roosendaal.
Bedankt voor de 5 jaren die ik er nu alweer met veel plezier op heb zitten en er komen er nog vele bij
XXXX K

Namasté K.

We hebben veel gesprekken gevoerd saampies.
Leuk dat je de laatste ter sprake brengt.
Een gesprek dat ik niet snel zal vergeten.

Ik vind je een super lief Rotterdams wijffieh met het hart op de juiste plaats.
Te gek dat ook jij nogmaals aangeeft dat alleengaande Dames 100 % veilig zijn en beschermd worden in GeWoon in Roosendaal.

Ondanks dat je de laatste jaren regelmatig tegenwind hebt gehad, kwam je zo vaak aandragen met tassen zelfgemaakt eten voor overige bezoekers.
De bezoekers van TOEN gaven je daar veel te weinig waardering voor.
De bezoekers die we NU mogen verwelkomen zitten gelukkig heel anders in elkaar.

K jij bent het type vrouw die ondanks dat je zelf in de regen loopt, zonnestralen blijft uitdelen aan andere mensen.
Ook voor jou is GEVEN, wat je gelukkig maakt.
Waarschijnlijk de belangrijkste reden dat GeWoon in Roosendaal en Kiki vanaf dag 1 al een bijzondere band met elkaar hebben.

Je laatste zin en tevens belofte dat ik je nog jaren mag verwelkomen, deed me glimlachen.
Een héérlijk vooruitzicht.

Mark

Namasté

GeWoon Roosendaal.
Wat GeWoon het is helemaal niet GeWoon.
Welk gelijk waardig etablissement kan er aan GeWoon in Roosendaal tippen.
Ik denk helemaal geen!

Allereerst de eigenaar.
Mark dus.
Altijd druk doende alles te regelen.
Een inzet om U tegen te zeggen.
Een luisterend oor voor iedereen.
Een lach een liefde volle blik naar al zijn klanten.
Dus een top gozer zo als ik dat vroeger zou zeggen.
Een man die staat voor zijn woord.

Het personeel.
Ook al 100% inzet om alles op rolletjes te laten lopen.
Schoonmaken en even vriendelijk de mensen ontvangen. Een gesprekje ook dat kan.

De klanten.
De meeste altijd even netjes.
De meeste altijd in voor een babbel.
De meeste bedrijven heerlijke dingen achter de deur.
De meeste aardig alhoewel ik er nog niet veel ken.
De vrouwen die alleen durven, waar vind je dat?
Bijna altijd wel een gezellig stel binnen, waar vind je dat?
Geen enkele sexuele voorkeur wordt buiten gesloten!

Al met al is het dus,
Ongewoon Roosendaal!
Een zaak waar je ontspannen kunt!
Een zaak waar je je thuis voelt!
Een zaak waar velen niet zonder kunnen.
Een zaak met liefde opgebouwd.

Bedankt Mark en personeel!
Sa

Namasté
Stel S

Met plezier neem ik de complimenten in ontvangst.
Nog veel leuker is dat je tijd en energie hebt geïnvesteerd om ons dit te vertellen.
Ik ben geraakt door wat jij als bezoeker zegt over GeWoon in Roosendaal.

We hebben de slogan van een bekende verzekeringsmaatschappij geleend :
" Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder "

Maar bezoekers die dit over een eenvoudige SEX-bioscoop zeggen, zijn pas echt bijzonder.

Mijn dank is groot ...

Mark

Mooie tekst Mark

Dank je wel, O.

Na ons laatste gesprek, weet ik dat deze éne zin van jouw hand veelzeggend is.
( de reden daarvan blijft onder ons )

Nationaliteiten, kleuren, achtergronden en status doen me totaal niets.

Opp jij geeft het voorbeeld hoe we in Nederland, in Europa, in de WERELD, maar zeker GeWoon in Roosendaal met elkaar om moeten gaan.

Onze nationaliteit is niet dezelfde.
Onze geloofsovertuiging is niet dezelfde.
Onze levensfilosofie is niet dezelfde.

Toch respecteren jij en ik elkaar maximaal en op elk gebied.
Laat al die domme mensen, maar kankeren over de mislukte intergratie.

Wij samen laten ZIEN, dat er helemaal niets mislukt is !!
Het heeft alles te maken met het inzicht ( de kennis ) en de inzet van mensen om er gezamenlijk wat van te maken.

Opp ik ben blij met je als bezoeker van GeWoon in Roosendaal.
Ik ben blij met je als Vriend.

Mark

Wat erg mooi de muziek en de tekst. Heerlijk, Doet mij goed.

MZ, leuk dat je er iets positiefs uit haalt.
Het doet me plezier, dat ik je je iets nieuws heb kunnen laten ervaren.

In GeWoon in Roosendaal zijn er dagelijks ook nieuwe dingen te ervaren.
Wie ons eens bezoekt en nieuwsgierig genoeg is, zal zich verbazen.

In GeWoon in Roosendaal is iedereen gelijk en mag iedereen zichzelf zijn, dat is op zichzelf al een hele mooie aanvulling op de tekst en de muziek die je zojuist gehoord hebt.

Mark

Mark,

GeWoon in Roosendaal is oprecht bedrijf waar je trots op mag zijn.

Namasté

H

Namasté H.

Ik hoop dat ik je mag aanvullen ?

Mijn droom is, dat GeWoon in Roosendaal de trots is of ooit zal worden (ligt simpelweg aan het perspectief en verwachtingspatroon van de willekeurige bezoeker) van ALLE bezoekers.

We (het Team) blijven enorm ons best doen om uit te dragen waar we in geloven.
De filosofie achter ons bedrijf blijven we op een uitermate vriendelijke manier herhalen, iedere dag weer.

SEX-bioscoop GeWoon in Roosendaal maken we samen.

Ik prijs me iedere dag gelukkig dat we zoveel aardige mensen mogen verwelkomen.
Dat zal vast ergens door komen, toch ?

Mark

Dit is een reactie van een Stel.
We noemen ze StelRR

Een late reactie, maar niet minder gemeend.

Mark, het is geen zwakheid, nee, het is kwetsbaarheid wat je toonde.

Maar kwetsbaarheid is een kracht. Kwetsbaarheid kun je tonen als iemand die zichzelf kent en zich durft te tonen.

Zichzelf in de spiegel durft te kijken.

Ik vind dit mooi. Het ís mooi!

De mooiste eigenschap van een mens. En dat mooie mens ben jij!

Mark, wees en blijf jezelf wat je nu bent.
Je hebt een prachtig bedrijf opgericht, je bent een mooi mens.

Ons bezoek is even wat minder maar dat geeft geen afbreuk aan wat jij hebt bereikt en wat jij te bieden hebt.
We komen echt wel weer langs als het bij ons ook weer wat rustiger is.

RR

StelRR, wat leuk dat we jullie binnenkort weer mogen verwelkomen.

Bedankt voor jullie reactie en het feit dat dit uitermate positieve topic weer even onder de aandacht gebracht wordt.
Op de complimenten die aan mij persoonlijk gericht zijn, reageer ik even heel kort : Jezelf leren kennen, is de meest boeiende weg die je kunt bewandelen.

Ik ben erg blij dat dit topic weer spontaan wat aandacht krijgt, niet omdat ik dan weer in de spotlight sta ( zuchttttt ), maar omdat mijn droom dan weer een stukje verder tot ontplooiing kan en mag komen ...
Hoe vaker de basis van GeWoon in Roosendaal onder de aandacht gebracht wordt, hoe meer mensen de kans krijgen de juiste energie op te pakken.

Over energie gesproken, ik geloof heel erg in het feit, dat die enorme positieve energie die we samen creëren en die bijna " waakt " over ons aller Forum en in GeWoon in Roosendaal LIVE, werkt als eens soort magneet.
De laatste weken verwelkomen we weer heel veel oude bekende, die ontvangen simpelweg een seintje, gestuurd door ons aller energie.
" Hee joh, ga weer eens in GeWoon in Roosendaal kijken " lijkt er te worden verzonden naar mensen die we lang niet meer hebben mogen verwelkomen.

Aan alle oude bekende die dit lezen zou ik willen meegeven :
Blijf niet stilstaan bij het verleden.
Fantaseer niet over de toekomst, want daar verwerk je automatisch het verleden in.
Geef het NU (dit moment) een eerlijke kans.

Ik mis een aantal oude bekende echt vanuit mijn binnenste.
( heeft geen zak met klandizie/omzet te maken !! )
In de afgelopen jaren zijn er zoveel mensen boos geworden.
Ons beleid was niet goed, de bezoekers gedroegen zich onderling niet goed, er was te weinig dit en teveel dat ...., er was altijd wel wat aan de hand.
Daar zal een ieder vast een legitieme reden voor hebben gehad, maar is het die boosheid allemaal waard geweest ?
Je bezoekt GeWoon in Roosendaal niet meer ...
Ik mis jullie en waarschijnlijk denk jij (of denken jullie ) ook vast nog wel eens terug aan die bijzondere bioscoop, met die eigengereide eigenaar en zijn inmiddels totaal vernieuwde Team ?
( Een eigenaar en Team, die ook echt wel eens fouten maken, maar dat is de consequentie van veel doen ... ;) )

Niemand is perfect in deze wereld.
Als je mensen of GeWoon in Roosendaal ontloopt, door de fouten die andere in jouw ogen gemaakt hebben, dan mis je ook alle leuke dingen die je toch echt alleen in GeWoon in Roosendaal meemaakt.
( maar daar ben je inmiddels zelf ook vast achter gekomen ? )

De oplossing is al even simpel als dat ik ben : oordeel minder en heb meer lief ...

Is dit geen mooie aanleiding om eens in de spiegel te kijken en te denken, ik ga weer eens lekker GeWoon DOEN ?

Namasté

Mark

Er leeft toch wat in GeWoon in Roosendaal, dat zie je aan de reacties op zo'n topic.
Ik ben zelf niet meteen een poëet, heel rationeel, maar vind het altijd weer leuk als ik weer es even kan langsgaan in de gezelligste sexcinema die ik ken. De waarden en normen die daar heel duidelijk spelen, zijn een enorme troef. En dan heb ik het niet alleen over de uiterlijke kwaliteit (hygiene, modern, onderhoud, films...) maar ook over de 'zen' die daar vaak over me heen komt.

Marc, ik hoop dat je droom regelmatig werkelijkheid blijkt en blijft
Groet P

P, je stelt geen poëet te zijn en heel rationeel, toch heeft je reactie veel bij me losgemaakt.
Daar ben ik je dankbaar voor.

De manier waarop je GeWoon in Roosendaal ziet en omschrijft, is voor de Teamleden de enige drijfveer om hard te blijven werken.

Daarnaast heb je een woord gebruikt, dat mij persoonlijk AAN zet ....
Je stelt " ZEN " te ervaren als je GeWoon in Roosendaal bezoekt.
Ik neem aan dat je daar innerlijke rust mee bedoelt ?

Daar kan iedere lezer even snel overheen lezen, maar we hebben het nog steeds over een SEX-Bioscoop, waar mensen, geil worden en SEX met elkaar ( of met zichzelf ) kunnen hebben.
Dat er een speciale sfeer is ontstaan gevoed door het Respect dat de bezoekers voor elkaar hebben en de ruimte die iedere bezoeker krijgt om geheel zichzelf te kunnen en morgen zijn, wordt steeds meer mensen duidelijk.

GeWoon DOEN is steeds meer een beleving aan het worden, dan dat het slechts de jacht op het orgasme is.
( Zoals het elders wel is en in alle eerlijkheid tot 10 jaar geleden bij ons ook !! :oops: :oops: )

GeWoon in Roosendaal is veranderd, van een bedrijf dat gedreven was door het behalen van omzet, naar een bedrijf dat gedreven wordt door de liefde voor de mens.
We merken dat onze bedrijfsvoering steeds duidelijker waarneembaar is, het bewijs daarvoor zijn onder andere de reacties in dit topic inderdaad, P.

De jacht op het orgasme, verziekt de mogelijkheid op SEX.
Mensen die puur en alleen voor sex komen en daar letterlijk naar op jacht gaan, zorgen ervoor dat er minder sex te ervaren valt.
Dat lijkt in eerste instantie onzin, maar in GeWoon in Roosendaal is NU echt wel het tegendeel bewezen.

Hoe relaxter onze bezoekers zijn ( en dus niet op jacht gaan !! ), hoe beter de energie onder de bezoekers is en hoe meer SEX er achter de deur te zien en te ervaren is.
De juiste energie zorgt ervoor dat er geen polonaise ontstaat, dat er van niemand iets verwacht wordt en dat een ieder rustig de kans krijgt om in de juiste sfeer te komen, zodat er, indien gewenst, heerlijk genoten kan worden van sex.
( Wij adviseren met klem : safe sex !! )

Terugkomend op het woord ZEN, dat P gebruikt.
Zen is een vorm van boeddhisme die sterk de nadruk legt op dhyana oftewel concentratie-meditatie.
Hiermee wordt inzicht verkregen in de eigen ware aard om zo de weg te openen naar een bevrijde manier van leven.

Natuurlijk ervaar je als klant niet heel veel van het Boeddhisme binnen GeWoon in Roosendaal.
( zeker niet als je daar niet op let )
Dat is ook helemaal niet de bedoeling, we zijn een SEX-BIOSCOOP en geen tempel.
Aan de andere kant ervaar je wel heel veel warmte, genegenheid en gezelligheid (liefde), je wordt meteen bij binnenkomst omarmt en gezien als een gelijke.
Niemand heeft een oordeel over je en niemand voelt zich boven een ander verheven.

Concentratie meditatie bieden we niet aan, maar we hopen wel dat mensen ook daadwerkelijk voelen dat het binnen de muren van GeWoon in Roosendaal anders is dan anders.
Je kan en mag je ware aard tonen, je mag geheel jezelf zijn, ontspannen en zo genieten van een bevrijde manier van leven.
De bezoekers van GeWoon in Roosendaal koesteren die bevrijde manier van leven.
Dat woordje ZEN, is achteraf dus toch helemaal niet zo slecht gekozen door P ;)

In de grote boze buitenwereld, zal men vast vreemd opkijken van de sfeer die er in GeWoon in Roosendaal heerst, maar ik weet zeker dat er nog heel veel mensen in België en Nederland op zoek zijn naar die bijzondere sfeer en totaal geen weet hebben van ons prachtige bedrijf.
b]We adverteren bewust niet[/b], dat brengt ons niet in contact met de juiste mensen.
Aardige mensen, vertellen ons aller "geheim" door aan aardige mensen en dat zorgt ervoor dat we slechts aardige mensen verwelkomen.

"Als je maar lang genoeg GeWoon blijft, word je vanzelf bijzonder."

GeWoon in Roosendaal hoopt nog veel nieuwe Vrienden te mogen maken in de toekomst.
P, jij hebt je bijdrage aan de uitkomst van mijn droom geleverd en ik hoop dat je dat nog lang blijft doen, zodat het langzaam maar zeker onze droom wordt.
SAMEN maken we GeWoon in Roosendaal.

Mark

Tot zover alle reacties tot NU toe.
Ik zal elke nieuwe reactie meteen toevoegen.

Ik ben een ieder dankbaar voor al die mooie reacties en de enorme positieve energie die ik heb mogen ontvangen, door simpelweg eerlijk te zijn.
Ik hoop dat GeWoon in Roosendaal het vastgeroeste vooroordeel dat veel mensen hebben over een SEX-bioscoop hiermee weg kan nemen.

Je bent dan ook meer dan welkom, om onze SEX-Bioscoop, de alleraardigste Teamleden, de unieke sfeer, onze fantastische bezoekers en alles daaromheen zelf te komen ontdekken.
Ik kijk ernaar uit om je ( jullie ) te mogen verwelkomen.

Mark
( eigenaar SEX-BIOSCOOP GeWoon in Roosendaal )
Adres : Brugstraat 81
Stad : Roosendaal
50 meter loopafstand van het station.
Tevens ruime parkeergelegenheid in de omgeving. ( zelfs anoniem )

UPDATE

28 SEPTEMBER 2018

Er is wederom iets moois ontstaan binnen de muren van GeWoon in Roosendaal dat eigenlijk niets anders is, dan een verlengstuk van mijn droom.

We hebben met elkaar de Positie Energy Tank hebben gecreëerd. ( PET )
SAMEN is nu een woord met een nog grotere betekenis geworden.

Ik ben slechts deelnemer.
Prachtig om onderdeel te mogen zijn van zoveel positiviteit.
Ik zal er dan ook alles aan doen om een positieve rol te spelen in deze bijzondere TANK.

Wil je daar meer over weten ?
Wil je zelf positiviteit bijdragen ?
Klik dan hier >>> viewtopic.php?f=207&t=17082

Mark
Eigenaar GeWoon in Roosendaal

:bananfuck: DINSDAG 20 NOV. SEX PARTY :bananfuck:

EEN SEX NIEUW THEMA !!

KLIK HIER > viewtopic.php?f=206&t=17346
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

Keer terug naar De "zwakke" kant van de eigenaar van deze SEX-BIOSCOOP.