KLIK HIER >> BEZOEK ONZE WEBSHOP EN PROFITEER VAN ONZE AANBIEDINGEN!

10 jaar GeWoon DOEN. 17 febr. 2009 - 17 Febr. 2019

10 jaar GeWoon DOEN. 17 febr. 2009 - 17 Febr. 2019

Berichtdoor GeWooninRoosendaal » zo 17 feb 2019, 06:10

Vandaag bestaat GeWoon in Roosendaal op de kop af 10 jaar.

We zijn dus jarig vandaag ....
Afbeelding

Dat moeten we vieren ... :safe:
DINSDAG 19 FEBRUARI
Tussen 12.00 en 22.00 uur !!

Ik bedank alle bezoekers die we de afgelopen 10 jaar hebben mogen verwelkomen.
Alle Heren ( gay - bi - hetero )
Alle TraVestie Dames.
Alle Stellen.
Onze trots !! Alle alleengaande Dames.
Allemaal onzettend bedankt voor de klandizie en het vertrouwen.
Wat mij betreft plakken we er nog een flink aantal fijne jaren aan vast ... :yess:
Ik heb er zin in en ben er klaar voor.

Samen met jullie hebben we het voor elkaar gekregen om een unieke sfeer te creëren in een SEX-Bioscoop.

Vaak denkt men dat het exploiteren van een parenclub, of een SEX=Bioscoop vanzelf gaat, omdat SEX nou eenmaal verkoopt.
Dat klopt !!
SEX verkoopt en wie puur en alleen voor SEX gaat, zal vast wel een aantal plaatsen kennen, waar je "uitstekend" terecht kunt ?

Wie er waarde aan hecht om ergens echt welkom te zijn en echt zelf onderdeel uit te maken van een bijzondere sfeer, in combinatie met intermenselijke relaties en hygiëne !!, zal heel hard zijn of haar best moeten doen, om in België of Nederland een gelijke aan GeWoon in Roosendaal te vinden.

De combinatie van plezier, warmte, respect ontvangen, een ander ook volledig in zijn/haar waarde laten en natuurlijk SEX, is te gek.
In GeWoon in Roosendaal voel je dat de Teamleden en de bezoekers hun uiterste best doen, om het welbevinden van iedere bezoeker te garanderen.
Bezoekers onderling omarmen een enorme hoge mate van sociale controle achter de beroemde deur ( in de SEX-Bioscoop ) en dat geeft heel veel mensen het vertrouwen om lekker ongedwongen GeWoon te komen DOEN.

Dagelijks bewijst GeWoon in Roosendaal, samen met haar bezoekers, dat echt iedereen hartelijk welkom is en gewaardeerd wordt.
Ongeacht achtergrond, huidskleur, geloof, gewicht, lengte, gezondheid, sexuele voorkeur of hoe je eruit ziet.
Wij hanteren slechts één criterium, " je bent aardig of je bent niet aardig "
Als je aardig bent mag je blijven.
Als je aardig bent, heb je als vanzelf ook oog voor de bijzondere sfeer.

" GeWoon in Roosendaal Vriend kan je niet worden, dat ben je al voordat je er ooit geweest bent !! "

Deze pracht uitspraak dekt de lading volledig en is het resultaat van 10 jaar GeWoon in Roosendaal.
Ook dat vier ik vandaag.
Afbeelding
Het is feest.

17 Februari 2009 - 17 Februari 2019

Hoe kan dat nou jullie bestaan toch al veel langer ?

Dat klopt, we hebben lang gezocht naar de juiste formule en de juiste naam.
Dat is de reden dat we een flink aantal bezoekers mogen verwelkomen, die we al veel langer dan 10 jaar verwelkomen.
Sommige zelfs al meer dan 30 jaar, zolang bestaat deze Sex-Bioscoop al.
Zij hebben ervaren dat we van ver zijn gekomen en een flink aantal stormen hebben doorstaan.
Wie al zo lang meeloopt en kan bezien hoe het 30 - 20 - of zelfs 10 jaar geleden was, in vergelijking met hoe GeWoon in Roosendaal er vandaag bij staat, kan niet anders zeggen dan dat er (zeker de laatste 10 jaar) hard gewerkt is.

In die 10 jaar is er van alles veranderd.
In die 10 jaar neem je als eigenaar heel veel beslissingen.
Een groot aantal pakken goed uit en een aantal pakken minder goed uit.
Ach, dat herkent een ieder levend wezen vast wel ....

Wat in die 10 jaar onveranderd is gebleven is het doorzettingsvermogen, de drive, de liefde voor het bedrijf en haar bezoekers en de juiste intenties.
Alles wat er binnen GeWoon in Roosendaal gebeurt, gebeurt met de juiste intentie en dus met de beste bedoelingen.
Het voelt na al die jaren nog steeds goed om daarin gesteund te worden, door onze bezoekers.
Die me zelfs mijn mindere beslissingen ( je zal als eigenaar nou eenmaal beslissingen moeten nemen en achteraf kijk je een koe in zijn reet ) vergeven.
Ook daarvoor ben ik dankbaar.

In die 10 jaar zijn er grote projecten van de grond gekomen.
De zaal beneden bestond 11 jaar geleden helemaal niet.
Nooduitgangen waren er niet.
Een kletshoek, was er niet.
Een kleedkamer, was er niet.
Een locker-ruimte was er niet.
Een Forum was er niet.
Een LEUKE Party Agenda, was er niet.
Een computer ter beschikking voor elke bezoeker, was er niet.
Wifi, was er niet.
Een terras was er niet.
Ik kan waarschijnlijk pagina's vullen met alles wat er is bijgekomen en verbeterd is de afgelopen 10 jaar.

In elke Filmzaal groot beeld, is, vreemd genoeg, de afgelopen week pas gerealiseerd !!
Dat geeft eigenlijk heel mooi aan dat GeWoon in Roosendaal altijd in beweging is.
Zelfs NU op dit moment liggen er alweer plannen klaar ter verbetering van ons aller SEX-Bioscoop.
GeWoon hé ? ;)

De grote boze buitenwereld.
Geld, cijfers, macht, werkdruk, verlangen, social media, ik ik ik ik ik ik ik, de mens is in mijn ogen de afgelopen 10 jaar best wel in zijn nadeel veranderd.
Veel mensen laten zich gek maken en zitten in een sneltrein met onbekende bestemming ?
Mensen hebben niets meer voor een ander over, egocentrisch meent men over alles & iedereen een mening te moeten hebben, het eigenbelang is een werkwoord geworden.
Het delen, de romantiek, het respect en de liefde voor de medemens raken steeds meer op de achtergrond.

Wat ben ik er trots op, dat GeWoon in Roosendaal nog lekker " klein en kneuterig " is en dat wat dat betreft de tijd stil lijkt te hebben gestaan.
Delen, de romantiek, het respect en de liefde voor de medemens, zijn juist de vaste waardes binnen SEX-Bioscoop GeWoon in Roosendaal LIVE en op ons aller Forum.

GÉÉN gejaag, nare mensen, drank, drugs, betaalde sex, groepjesvorming, een dreigende sfeer of alle andere ongemakken !!

ÓÓk dat vier ik vandaag.
Afbeelding

Ik ben alweer veel te lang aan het woord :lol: :lol:
Vandaag bestaat GeWoon in Roosendaal 10 jaar.
Omdat ik me heel goed besef, dat ik jou daar dankbaar voor moet zijn, vieren we aanstaande Dinsdag 19 Februari Feest en ben je meer dan welkom.
Om dit bijzondere jaar te eren, zal de entree prijs tot 17 Februari 2020 elke 10de van de maand € 10.00 zijn.

Teamleden bedankt.
Iedereen die ooit over de drempel stapte, bedankt !!
Ik hoop je snel weer te mogen verwelkomen ....

Mark
( eigenaar GeWoon in Roosendaal )
:showtits:

IEDERE DAG GRATIS TOEGANG VOOR DAMES - STELLEN EN TRAVESTIE DAMES !!
( een gepaste bijdrage is altijd welkom en wordt geïnvesteerd ter verbetering van de Sex-Bioscoop )

IEDERE MAANDAG NAAKT-DAG !!

:showtits:
GeWooninRoosendaal
Beheerder
Beheerder

Woonplaats: BRUGSTRAAT 81 ROOSENDAAL ( recht tegenover het station , 50 meter )

WAARSCHUWING

Dit onderwerp bevat 1 reactie

Je moet geregistreerd/ingelogd zijn om de reacties te bekijken.

Registreer of Login

Keer terug naar GeWoon in Roosendaal LIVE